Тэма: Механічная работа. Фізіка сэрца.
Тып урока: Інтэгрыраваны ўрок (фізіка+літаратура+біялогія)
Мэта: Паўтарыць, падагульніць і паглыбіць веды вучняў аб механічнай рабоце.
Развіваць уменні вучняў думаць нестандартна, параўноўваць, супастаўляць вывучаныя факты і з'явы.
Працягваць навучанне ўменню вылучаць галоўнае ў вывучаным матэрыяле, шляхам сапастаўлення фізічных і біялагічных з'яў.
Эмацыянальна развіваць вучняў, апіраючыся на выкарыстанне эпізодаў мастацкай літаратуры.
Выхоўваць беражлівыя адносіны да свайго здароўя.
І. Арг. момант
ІІ. Ход урока :
Мне хочацца пачаць наш урок са слоў Леанарда да Вінчы:
Прырода так аб усім паклапацілася, што паўсюль ты знаходзіш, чаму вучыцца.
Таму сення і мы з вамі паспрабуем выйсці за рамкі нашага прадмета і знойдзем кропкі судотыку фізікі з літаратурай і біялогіяй.
Запішыце калі ласка тэму ўрока. Механічная работа. Фізіка сэрца.
Правядзем спачатку актуалізацыю ведаў. З прапанаваных слоў і выразаў выберыце тыя, якія вам знаемыя і запішыце іх у левы слупок карткі, а ў правы-тыя, з якімі вы хочаце пазнаеміцца.
1. Актуалізацыя ведаў. Запоўніць картку
РАБОТА, А, ДЖОЎЛЬ, ДАДАТНАЯ РАБОТА,
РАБОТА СІЛЫ ЦЯЖАРУ, F, РАБОТА СЭРЦА,
СІЛА, АДМОЎНАЯ РАБОТА, СІНКВЕЙН,
ФУНКЦЫЯ СЭРЦА, СІЗІФАВА РАБОТА,
БЕССЭНСОЎНАЕ НАМАГАННЕ,
ЭКАНАМІЧНАСЦЬ РАБОТЫ СЭРЦА.
Запоўніць карткі (ведаю, хачу даведацца)
2. А зараз мы з вамі замацуем веды, якія ў вас ужо есць.Выкарыстоўваючы карціны і ілюстрацыі да літаратурных твораў, пастарайцеся вызначыць, дзе выконваецца механічная работа, а дзе не.
*Картина Маковского «Дети убегающие от грозы»
*М.Ю.Лермонтов Мцыри «Грузинка с кувшином»
Держа кувшин над головой,
Грузинка узкою трапой
Сходила к берегу. Порой
Она скользила меж камней,
Смеясь неловкости своей.
* Н.В. Гоголь «Ревизор»
* В.Г. Перов «Тройка»
* И. Репин «Бурлаки на волге»
* Л.Н. Толстой «После бала»
Работу выконваюць мышцы чалавека
* Н.А.Некрасов «Крестьянские дети»
Гляжу, поднимается медленно а гору
Лошадка везущая хвороста воз…
…В больших сапогах, в полушубке овчинном
В больших рукавицах, а сам с
Тып урока: Інтэгрыраваны ўрок (фізіка+літаратура+біялогія)
Мэта: Паўтарыць, падагульніць і паглыбіць веды вучняў аб механічнай рабоце.
Развіваць уменні вучняў думаць нестандартна, параўноўваць, супастаўляць вывучаныя факты і з'явы.
Працягваць навучанне ўменню вылучаць галоўнае ў вывучаным матэрыяле, шляхам сапастаўлення фізічных і біялагічных з'яў.
Эмацыянальна развіваць вучняў, апіраючыся на выкарыстанне эпізодаў мастацкай літаратуры.
Выхоўваць беражлівыя адносіны да свайго здароўя.
І. Арг. момант
ІІ. Ход урока :
Мне хочацца пачаць наш урок са слоў Леанарда да Вінчы:
Прырода так аб усім паклапацілася, што паўсюль ты знаходзіш, чаму вучыцца.
Таму сення і мы з вамі паспрабуем выйсці за рамкі нашага прадмета і знойдзем кропкі судотыку фізікі з літаратурай і біялогіяй.
Запішыце калі ласка тэму ўрока. Механічная работа. Фізіка сэрца.
Правядзем спачатку актуалізацыю ведаў. З прапанаваных слоў і выразаў выберыце тыя, якія вам знаемыя і запішыце іх у левы слупок карткі, а ў правы-тыя, з якімі вы хочаце пазнаеміцца.
1. Актуалізацыя ведаў. Запоўніць картку
РАБОТА, А, ДЖОЎЛЬ, ДАДАТНАЯ РАБОТА,
РАБОТА СІЛЫ ЦЯЖАРУ, F, РАБОТА СЭРЦА,
СІЛА, АДМОЎНАЯ РАБОТА, СІНКВЕЙН,
ФУНКЦЫЯ СЭРЦА, СІЗІФАВА РАБОТА,
БЕССЭНСОЎНАЕ НАМАГАННЕ,
ЭКАНАМІЧНАСЦЬ РАБОТЫ СЭРЦА.
Запоўніць карткі (ведаю, хачу даведацца)
2. А зараз мы з вамі замацуем веды, якія ў вас ужо есць.Выкарыстоўваючы карціны і ілюстрацыі да літаратурных твораў, пастарайцеся вызначыць, дзе выконваецца механічная работа, а дзе не.
*Картина Маковского «Дети убегающие от грозы»
*М.Ю.Лермонтов Мцыри «Грузинка с кувшином»
Держа кувшин над головой,
Грузинка узкою трапой
Сходила к берегу. Порой
Она скользила меж камней,
Смеясь неловкости своей.
* Н.В. Гоголь «Ревизор»
* В.Г. Перов «Тройка»
* И. Репин «Бурлаки на волге»
* Л.Н. Толстой «После бала»
Работу выконваюць мышцы чалавека
* Н.А.Некрасов «Крестьянские дети»
Гляжу, поднимается медленно а гору
Лошадка везущая хвороста воз…
…В больших сапогах, в полушубке овчинном
В больших рукавицах, а сам с